3 Kasım 2015 Salı

Türk Kadınlar Konseyi Ankara Şube Yönetim Kurulu Üyelerinin "Madde Kullanım Riski ve Madde Bağımlılığından Korunma" Konusunda Eğitim Faaliyetleri

Türk Kadınlar Konseyi Derneği Ankara Şubesi Başkanı ZEREN ÜNAL; 13 Ocak 2015 tarihinde Ankara Valiliği ve Emniyet Genel Müdürlüğü tarafından Hazırlanan "UYUŞTURUCU İLE MÜCADELE" Toplantısına katıldı. Türk Kadınlar Konseyi I. Genel Başkan Yardımcısı ve Ankara Şube Başkanı Zeren ÜNAL davet edildiği bu eğitim toplantısında; Diğer Sivil Toplum Kuruluşları (STK) Başkanları ile hazır bulunmuş ve bu toplantı iki gün sürmüştür. Toplantının Atölye çalışmalarında, Devletin Eğitim Kurumlarına kadar uzanan bu illet ile Okullarımızda nasıl mücadele edileceği uygulamalı olarak (Atölye Çalışmalarında) öğrenilmiş olup; Çeşitli Okullarımızda bu eğitim-öğretim ve uygulama çalışmalarının Derneğimizce yapılması çalışmaları başlatılmıştır. Amaç: Öğrenci ve öğrenci velilerini "bir Avukat, bir Psikolog, bir Doktor, bir Narkotik Komiseri" yetkilileri tarafından eğitilmeleri ve bilgilendirilmelerini sağlamaktır. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder